Firma LG Electronics prezentuje swoją pierwszą w historii księgę marki
Firma LG Electronics (LG) ma zamiar zaprezentować swoją pierwszą w historii księgę marki w ramach globalnej kampanii zgodnej z podnoszącą na duchu inicjatywą „Life’s Good”, której celem jest szerzenie przesłania pełnego optymizmu i radości na całym świecie.
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na:
Księga marki LG: historie pełne optymizmu
Księga marki to zbiór urzekających historii obecnych i byłych pracowników LG, pozwalających poznać determinację, współczucie i odważny optymizm, które definiują „ludzi LG”. Składa się z 28 rozdziałów podzielonych na cztery sekcje, które obejmują trzy podstawowe wartości LG: „Bezkompromisowa obsługa klienta”, „Innowacje skupione na człowieku” i „Ciepło wywołujące uśmiech”, a także część poświęconą „Odważnym optymistom”.
Wywiady z liderami LG
Wśród osób, z którymi przeprowadzono wywiady dla Księgi marki, znajduje się obecny dyrektor generalny William Cho, który uosabia kulturę firmy pełną optymizmu i dążenia do tworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich. Księga opisuje najważniejsze momenty w historii firmy LG, od wejścia firmy na rynek amerykański po opracowanie przełomowych produktów, takich jak lodówka InstaView™, zwijany telewizor LG SIGNATURE OLED R i ultralekki laptop LG Gram.
Rozwój i przyszłość LG
Księga zapewnia także wgląd w rozwój jednostek biznesowych LG, takich jak firma zajmująca się rozwiązaniami w zakresie komponentów pojazdów, która stała się kluczowym czynnikiem napędzającym przyszły wzrost. Dodatkowo, książka zagłębia się w historię dobrze znanej obietnicy marki „Life’s Good”.
Celebracja tożsamości LG
„Nasza nowa księga marki celebruje wyjątkową tożsamość naszej firmy, dzieląc się historiami naszych pracowników oraz wyzwaniami, przed którymi stanęliśmy i które pokonaliśmy dzięki odważnemu optymizmowi i nieustannej determinacji” – powiedział Kim Hyo-eun, wiceprezes i szef Działu Zarządzania Marką w LG. „Podkreśla to również zaangażowanie w innowacje, które w dalszym ciągu napędza nas na drodze do stania się firmą oferującą rozwiązania inteligentnego życia”.
Wersja e-booka i wsparcie dla projektów społecznych
Angielska wersja Księgi marki „Brave Optimists” będzie dostępna w formacie e-booka w światowych sklepach e-booków do końca tego miesiąca. Tantiemy ze sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie projektów społecznych zgodnych z misją LG, jaką jest tworzenie lepszego życia dla wszystkich.
Dyskusja na temat tego post