Martin Garrix znany wszystkim ze swojego hitu „Animals” został globalnym ambasadorem marki JBL. W ramach tego partnerstwa znany dj i producent muzyczny będzie ściśle współpracował z legendarną marką audio przy wprowadzaniu produktów, kampaniach czy wydarzeniach muzycznych. Wspólna pasja jest podstawą tej współpracy i gwarancją wyjątkowych chwil.
JBL od lat jest towarzyszem audio Garrixa, który zawsze nosi ze sobą głośnik JBL, aby mieć dostęp do muzyki w podróży. Ten jeden z najmłodszych i odnoszących największe sukcesy DJ-ów i producentów jest najnowszą supergwiazdą, która dołączyła do grona globalnych ambasadorów JBL. Będzie on twarzą nadchodzących kampanii produktowych, a także gwiazdą występów na żywo na imprezach JBL.
„JBL jest od jakiegoś czasu moją ulubioną marką audio, więc jestem bardzo podekscytowany, że mogę teraz nazywać się globalnym ambasadorem marki”, mówi Martin Garrix. „Zawsze jestem otoczony muzyką, więc twórcza współpraca z nimi to okazja, której nie mogłem odrzucić”.
„Widzieliśmy jak entuzjazm, ekscytacja i energia Martina pobudzają tłumy i dostarczają radość. W JBL tworzymy i dzielimy te same wartości, zapewniając doświadczenia i najlepszy dźwięk, który łączy ludzi na całym świecie”, mówi Ralph Santana, dyrektor ds. Marketingu w firmie HARMAN. „Cieszymy się, że Martin jest ambasadorem JBL. Wnosi energię, która połączy i rozemocjonuje naszych fanów na całym świecie i nie możemy się doczekać, kiedy to partnerstwo rozkwitnie”.
Występując na największych festiwalach, podbijając nowe terytoria, współpracując z największymi gwiazdami, a także zakładając własną wytwórnię płytową, Martin Garrix prowadzi pionierską karierę. Jego współpraca z JBL będzie inna i warto śledzić jej rozwój. Fani didżeja oraz marki JBL z pewnością nie raz zostaną pozytywnie zaskoczeni!
Chcesz by na bieżąco? Obserwuj nas na