Kolejny rok współpracy sponsorskiej Hisense z pełnym gwiazd piłki nożnej francuskim klubem Paris Saint-Germain wkracza w nową fazę. Dziś wiodąca globalna marka urządzeń AGD i TV prezentuje drugi spot z udziałem Leo Messiego, Ángela Di Maríi i Presnela Kimpemba, Marquinhosa i Idrissy Gueye’a w całkiem innej, bo domowej oprawie. Na stadionie PSG Parc des Princes Hisense zapowiedział również nowy interaktywny wyświetlacz biurowy.
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na:
Doskonałe Partnerstwo
W zeszłym roku Hisense opublikował imponujący spot z udziałem gwiazd paryskiego klubu takich jak Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera i Presnel Kimpembe, promując innowacje Hisense. Obecna kampania z udziałem również światowej gwiazdy piłki Leo Messiego podkreśla różnorodność urządzeń firmy Hisense dla domu – pralek, lodówek, piekarników oraz telewizorów z najwyższej technologicznej półki.
Kampania w mediach społecznościowych pod hasłem „Perfect Partner” pokazuje wsparcie, jakie Hisense oferuje nie tylko jednemu z najlepszych klubów piłkarskich na świecie – PSG, ale także z jakiego cieszyć się będzie każdy użytkownik innowacyjnych urządzeń Hisense do domu.
Najnowszy spot Hisense jest dostępny na oficjalnym firmowym kanale You Tube:
Hisense ma nadzieję stać się doskonałym partnerem w życiu fanów piłki nożnej i konsumentów dzięki swoim doskonałym produktom i technologii. W reklamie występuje pięć gwiazd Paris Saint-Germain, mieszkających w tym samym budynku. W spocie uchwycono interakcje gwiazd w ich codziennym życiu, podczas korzystania z produktów Hisense – lodówki, zmywarki, telewizorów z linii ULED oraz Laser TV.
Spot ma podkreślić również specjalne funkcje telewizorów Hisense dla fanów sportu w postaci technologii Sport Mode. Ta wyjątkowa funkcja zwiększa płynność obrazu podczas oglądania, na przykład szybkich, dynamicznych meczów, co pozwala uzyskać doskonałe i wrażenia podczas oglądania gry.
Nowy interaktywny wyświetlacz 4K
Podkreśleniem doskonałego partnerstwa z PSG była również niedawna premiera najnowszego urządzenia w swoim portfolio – nowoczesnego wyświetlacza interaktywnego do biur – Advanced Interactive Display WR6BE na stadionie klubu – Parc des Princes. Nowe urządzenie łączy możliwości wyświetlacza cyfrowego, tabletu, tablicy elektronicznej z funkcją wideokonferencji.
Interaktywny wyświetlacz cyfrowy dostępny jest w trzech rozmiarach 65″/75″/86″ i został zaprojektowany z myślą o ułatwieniu pracy w biznesie i edukacji. Advanced Interactive Display jest przystosowany do obsługi dotykowej i może być używany przez wielu użytkowników. Jakość obrazu 4K Ultra HD zapewnia doskonałe kolory i bogactwo szczegółów w każdym możliwym otoczeniu. Wszystko dzięki wysokiej rozdzielczości 85% NTSC (122,9% sRGB) i szerokiemu kątowi widzenia 178°.
Wyświetlacz interaktywny jest wyposażony także w filtr skutecznie redukujący niebieskie światło, dzięki czemu oczy użytkownika pozostają w komfortowych warunkach nawet przez dłuższy czas. Dodatkowo technologia optyczna rozprasza odbicia i jasne światła, co sprawia, że obraz na ekranie jest wyraźny i dobrze widoczny.
Hisense w wielkim sporcie
Hisense konsekwentnie od lat realizuje technologiczne i marketingowe partnerstwo w świecie sportu. W zeszłym roku widoczne było to m.in. w sponsoringu UEFA EURO 2020, a w 2022 r. Hisense jest oficjalnym partnerem największego wydarzenia sportowego – Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. Hisense dąży do zapewnienia fanom piłki nożnej i konsumentom bardziej wciągających i realistycznych wrażeń podczas oglądania zawodów dzięki doskonałej technologii i perfekcyjnej jakości telewizorów z segmentu mid do high-end (A7/U6/U7/U8).
Rozwiązania Hisense są cenione przez konsumentów, co pokazują liczby. W 2021 roku, globalny dochód ze sprzedaży telewizorów klasy średniej i wysokiej przekroczy 99% rok do roku. W następstwie sponsoringu Paris Saint-Germain i kilku najważniejszych międzynarodowych wydarzeń sportowych w 2021 roku, Hisense zwiększyło przychody ze sprzedaży zagranicznej o 43%, a zagraniczna świadomość marki wzrosła o 5 punktów procentowych.